Informatie over Helpmij.nl

Op deze pagina is algemene informatie te vinden over Helpmij.nl

Introductie

Helpmij.nl bestaat sinds oktober 1999 en is dé gratis (computer)helpdesk van Nederland. Op het forum van de vereniging kan men de meest uiteenlopende vragen stellen over pc’s, tablets, telefoons, internet, programma’s en al het andere waar elektronica in zit. Door de enorme bekendheid welke Helpmij.nl geniet vinden dagelijks grote aantallen bezoekers hun weg naar het forum. Door het grote aantal bezoekers worden gestelde vragen meestal snel beantwoord. Daarnaast is er een database met tips en oplossingen voor talloze problemen.

Het Helpmij.nl team bestaat uit beheerders, moderators en redactieleden. Deze mensen regelen de kwaliteit van Helpmij.nl. Omdat er altijd iets fout kan gaan is er ook een onafhankelijke klachtenafdeling welke bestaat uit 5 personen. Mede dankzij onze vaste dagelijkse bezoekers en onze 206 verenigingsleden is Helpmij.nl een bloeiende community.

Vereniging

De vereniging Helpmij.nl met 206 betalende leden plus een aantal trouwe donateurs en sponsors welke het werk van Helpmij.nl een warm hart toedragen garanderen, naast de adverteerders, de continuïteit van de site. De algehele supervisie is in handen van het verenigingsbestuur.

Statistieken

Een aantal belangrijke statistische gegevens van Helpmij.nl:

• Het forum telt 268.243 geregistreerde leden.
  • Per dag worden er ongeveer 90.000 pagina's bekeken.
  • Per week worden er ongeveer 1.748 nieuwe berichten geplaatst op het forum.
  • De oplage van de nieuwsbrief is 31.313 lezers.

Nieuwsbrief

De nieuwsbrief van Helpmij.nl wordt door de redactie maandelijks samengesteld. Aanmelden voor de nieuwsbrief kan via de site.